Bendrosios prekybos ir paslaugų teikimo sąlygos

125 metų jubiliejaus kampanija

Akcijos laikotarpis

Bendra 125 metų reklamos kampanija su akcijoje dalyvaujančiais modeliais (“125 Edition” ir “125 Gala Edition”) ir 125 mėnesių garantijos pratęsimu galima pasinaudoti laikotarpiu nuo 2024 m. sausio 1 dienos iki 2025 m. rugsėjo 30 dienos[bendrąjį akcijos laikotarpį nustato kiekviena pardavimo bendrovė atskirai] Akcijos pradžia gali skirtis, atsižvelgiant į produktų kategoriją.

Nemokamų priedų kupono panaudojimas

125 akcijos modelių, kurie pristatomi su nemokamais priedais (žr. atitinkamus produktų informacijos puslapius), dovanų kuponas yra prietaiso pakuotėje. Kuponą galima panaudoti tik “Miele” interneto parduotuvėje [arba “Miele” “In-App Store”] . Tiekimas galimas visoje Lietuvoje. Negalima išsikeisti į grynuosius pinigus. Vienam užsakymui galioja tik vienas dovanų kuponas. Negalioja su kitomis akcijomis. Galiojimo data nurodyta ant dovanų kupono.

Nemokama 125 savaičių papildoma garantija

Nemokama 125 savaičių papildoma garantija taikoma tik akcijoje dalyvaujantiems “125 Gala Edition” modeliams. ​

Dovanų kuponas arba skrajutė su garantijos pratęsimo aktyvinimo informacija rasite savo prietaiso pakuotėje. Nuskaitykite QR kodą ir vadovaukitės pateiktomis nuorodomis.  ​

Papildoma garantija įsigalioja iš karto pasibaigus “Miele” 2 metų garantijai ir pratęsia ją dar 125 savaitėmis. Turėkite omenyje, kad garantiją turite suaktyvinti savo “Miele” programėlėje per 30 dienų nuo prietaiso įsigijimo. Pasiekiama mobiliuosiuose galiniuose įtaisuose (minimalūs reikalavimai nurodyti “App Store”). Papildomas skaitmeninis “Miele & Cie. KG” pasiūlymas. Automatinis pratęsimas laikomas galiojančiu, jeigu klientas laiku apmoka pratęsimo pradžioje siunčiamą sąskaitą.Funkcijų kiekis gali skirtis, atsižvelgiant į šalį ir modelį.

Taikomos 125 savaičių garantijos pratęsimo sutarties sąlygos. Toliau galite peržiūrėti visas sutarties sąlygas. ​

Dėkojamame, kad aktyvavote nemokamą 125 savaičių papildomą pratęstą garantiją! Papildoma garantija prasideda iškart po 2 metų „Miele“ garantijos ir pratęsia ją dar 125 savaitėms.

Šios sutarties sąlygos taikomos 125 savaičių papildomai pratęstai garantijai, neatsižvelgiant į įstatymuose numatytas teises defektų atveju ir neribojant šių teisių. Šių įstatymuose numatytų teisių gynimas yra nemokamas.


1.    Paslaugų teikimo trukmė ir pradžia
1.    Bendrovė „Miele“ suteikia 2 metų garantiją nuo įrenginio pirkimo datos. Pagal 125 savaičių papildomą pratęstą garantiją „Miele“ Lietuva padengia remonto išlaidas dar 125 savaites iš karto po garantinio laikotarpio. Galiojimo laikotarpis nurodytas garantijos dokumento pradžioje.
2.    Garantijos dokumentas bus atsiųstas el. paštu.
3.    Dėl įrenginio remonto arba atsarginių dalių suteikimo garantijos sutartis nepratęsiama.


2.    Sąlygos
1.    Prietaisas buvo įsigytas iš įgalioto specializuoto mažmeninio pardavėjo arba tiesiogiai iš „Miele“ ES šalyje (išskyrus Airijos Respubliką) arba Šveicarijoje.
2.    Perkant pratęstą garantiją įrenginys turi būti naudojamas Lietuvoje.
3.    Garantijos dokumentas galioja tik vienam konkrečiam „Miele“ įrenginiui ir nėra perduodamas.
4.    Jei pasikeičia įrenginio savininkas arba jei savininkas persikelia gyventi kitu adresu, būtina informuoti apie tai „Miele“, kad garantijos dokumentas liktų galioti.
5.    125 savaičių pratęsta garantija nemokamai suteikiama nustatytiems 125 „Gala Edition“ modeliams. Ji turi būti aktyvuota per programėlę „Miele App“ per 30 dienų nuo prietaiso įsigijimo. 
Programėlė „Miele App“ yra papildoma „Miele & Cie. KG“ skaitmeninė paslauga.
6.    Paslaugos pagal  pratęstos garantijos sutartį gali būti teikiamos tik ES, Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje ir Norvegijoje.
7.    Paslaugos pagal  pratęstos garantijos sutartį gali būti teikiamos tik „Miele“ klientų aptarnavimo tarnybos arba „Miele“ įgalioto paslaugų teikėjo. 
8.    Su „Miele“ klientų aptarnavimo tarnyba galima susisiekti adresu: www.miele.lt/service
9.    Jeigu „Miele“ reikalauja, turi būti pateikiamas pirkimo kvitas ir garantijos dokumentas.
10.    Įrenginys, kuriam suteikiama pratęsta garantija, gali būti naudojamas tik nekomerciniais tikslais.
11.    Jeigu pirkėjas neturi teisės reikšti garantinės pretenzijos pagal pratęstą garantiją, suteiktų remonto ir kitų paslaugų (pvz., įrenginio patikros) kaina skaičiuojama pagal kainoraštyje nurodytus įkainius.
12.    Pratęsta garantija nesuteikiama kavos aparatams, indaplovėms „ProfiLine“, įrenginiams „Little Giants“ ir „Miele Professional“. Šiems įrenginiams taikomi specialūs pasiūlymai.


3.    Garantijos aprėptis
1.    Įrenginio defektai pašalinami nemokamai per pagrįstą laikotarpį arba remontuojant, arba pakeičiant defektines dalis. Visas kelionės išlaidas, iškvietimo mokesčius, su darbu ir atsarginėmis dalimis susijusias išlaidas apmokės „Miele“ (pardavimo padalinys šalyje). Keičiamos dalys arba prietaisai tampa „Miele“ (pardavimo padalinio  šalyje) nuosavybe.
2.    Jeigu ekonominiu požiūriu įrenginio neverta remontuoti arba jeigu remontas neįmanomas, pirkėjui suteikiamas identiškas arba lygiavertis naujas įrenginys. Įrenginį pakeitus, ryšys (sujungiamumas) su kitais įrenginiais ir esama buitine sistema negali būti garantuojamas. Arba, jei pageidaujama, gali būti kompensuojama atitinkama dabartinė įrenginio rinkos vertė. Jeigu „Miele“ kompensuoja dabartinę įrenginio rinkos vertę, garantijos dokumentas nustoja galioti. Jeigu įrenginys pakeičiamas, likęs garantijos laikotarpis, nurodytas dokumente, perkeliamas ir taikomas naujajam įrenginiui.
3.    Pratęsta garantija nesuteikia pagrindo jokioms kitoms pretenzijoms, kurios galėtų būti teikiamos „Miele“ (pardavimo padaliniui šalyje), išskyrus tokius atvejus kaip „Miele“ įgaliotojo techninių paslaugų teikėjo (pardavimo  padalinio šalyje) aplaidumas arba neatsakingumas, kurio rezultatas yra mirtinas sužalojimas, fizinis sužeidimas arba žala sveikatai.
4.    Eksploatacinių medžiagų ir priedų tiekimas pagal šią sutartį nenumatytas.
5.    Pratęsta garantija neapima įsigyto įrenginio draudimo. Jeigu reikalingas draudimas, klientas pats gali sudaryti draudimo sutartį.


4.    Išlygos
Pratęsta garantija neapima remonto išlaidų padengimo, jeigu gedimas atsiranda dėl tokių priežasčių:
1.    Netinkamas įrengimas, pvz., taikomų saugos reikalavimų ir rašytinių naudojimo bei įrengimo nurodymų nesilaikymas
2.    Netinkamas naudojimas (eksploatavimas), pvz., netinkamų skalbiklių arba cheminių medžiagų naudojimas, taip pat žala, kurią daro patekę skysčiai, statybinės dulkės arba dažai
3.    Įrenginys įsigytas kitoje ES šalyje (išskyrus Airijos Respubliką) arba Šveicarijoje ir gali būti netinkamas naudoti arba yra taikomi naudojimo apribojimai dėl kitokių techninių specifikacijų.
4.    Išoriniai veiksniai, tokie kaip žala, padaryta transportuojant, smūgiai ir sutrenkimai, nepalankios aplinkos sąlygos arba gamtos reiškiniai
5.    Remontas arba pakeitimai, padaryti ne „Miele“ išmokytų ir įgaliotų paslaugų teikėjų
6.    Žala dėl nestandartinių priedų arba kitų, ne originalių „Miele“ detalių ar „Miele“ stiklo dūžis ir lempučių patvirtintų priedų  naudojimo defektai.
7.    Elektros įtampos svyravimai, viršijantys gamintojo nurodytus leistinus nuokrypius
8.    Naudojimo instrukcijoje nurodytų valymo ir priežiūros darbų neatlikimas
9.    Su naudojimu susijęs ir natūralus nusidėvėjimas, pvz., mažėjantis akumuliatorių ir komponentų, kurie pagal naudojimo instrukciją turi būti reguliariai keičiami per visą gaminio gyvavimo ciklą, veikimo efektyvumas


5. Duomenų apsauga
Teikdama pirkėjams paslaugas, „Miele“ renka ir apdoroja jų asmens duomenis. Norėdami gauti daugiau informacijos apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinkite su mūsų privatumo politika interneto svetainėje 
https://www.miele.lt/namu-ukis/duomenu-apsauga-46.htm


6. Teisė nutraukti sutartį
Jūs turite teisę nutraukti šią sutartį per 14 dienų, nenurodydami nutraukimo priežasties.
Galimo sutarties nutraukimo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo sutarties sudarymo.
Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, turite specialiu pranešimu (pvz., paštu, el. paštu išsiųstu laišku) informuoti SIA „Miele“ Lietuvos filialas  (Konstitucijos pr. 29, Vilnius, LT-08105, Lietuva, 8 8000 1231, info@miele.lt) apie savo  sprendimą atsisakyti šios  sutarties. Jūs galite naudoti pridedamą sutarties atsisakymo formą, bet ši forma neprivaloma.
Kad būtų tenkinamas reikalavimas kreiptis laiku, turite pranešti apie savo sprendimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, kol atsisakymo teisės galiojimas nėra pasibaigęs.


Sutarties nutraukimo pasekmės
Jeigu nutrauksite šią sutartį, grąžinsime jums visas iki tol sumokėtas įmokas per nustatytą laikotarpį, bet kuriuo atveju ne vėliau nei per 14 dienų, skaičiuojant nuo dienos, kurią mes buvome informuoti apie jūsų sprendimą nutraukti sutartį. Jūsų sumokėtas įmokas grąžinsime naudodami tas pačias mokėjimo priemones, kurias jūs naudojote pirminei mokėjimo operacijai, jeigu nenurodysite, jog pageidaujate, kad būtų naudojamos kitos priemonės. Bet kuriuo atveju jums nereikės mokėti jokių mokesčių.
Jeigu jums jau buvo teikiamos paslaugos tuo laikotarpiu, kuriuo galima atsisakyti sutarties, teks sumokėti už šias paslaugas pagal kainoraštyje nurodytus įkainius.


Sutarties atsisakymo forma
(Šią formą naudokite tik jei norite atsisakyti sutarties.)
—    Skirta (pardavimo padalinys šalyje, geografinis adresas, telefonas, faksas, el. pašto adresas)
—    Aš (mes)*pranešu (pranešame)*, kad  nutraukiu (nutraukiame)* savo sutartį, sudarytą dėl toliau nurodomų prekių* / paslaugų*  teikimo.
—    Užsakyta* / gauta*
—    [Prekė arba paslauga] pirkėjo (-ų) pavardė
—    [Prekė arba paslauga] pirkėjo (-ų) adresas
—    [Prekė arba paslauga] pirkėjo (-ų) parašas (tik jei pasirašoma spausdinta forma)
—    Data
* Kas nereikalinga, ištrinti.
 

 

 

125 mėnesių garantijos pratęsimas

125 mėnesių garantijos pratęsimas (10 metų ir 5 mėnesiams) – tai papildomas mūsų pasiūlymas, kurį galima įsigyti internetu [prie garantijos pratęsimo “Shop-Flow” pridėti CTA mygtuką]. 125 mėnesiai apima 10 metų ir papildomus 5 mėnesius, įskaitant “Miele” 2 metų garantiją. Šis pasiūlymas galioja visu kampanijos laikotarpiu – nuo 2024 m. sausio pradžios iki 2025 m. rugsėjo pabaigos. Akcijoje dalyvauja tik didieji buitiniai prietaisai; akcijoje nedalyvauja šie produktai: dulkių siurbliai, automatiniai kavos aparatai (CVA ir CM), “MasterCool”, “Ranges” ir kombinuotos garinės orkaitės. ​

Galioja garantijos pratęsimo sutarties sąlygos. Išsamias sutarties sąlygas žr. toliau.

Be įstatymuose numatytų teisių trūkumų atveju ir jų neribojant, garantijos pratęsimui papildomai galioja šios sutarties sąlygos. Naudojimasis šiomis įstatymais numatytomis teisėmis yra nemokamas.

 

Šios sutarties sąlygos taikomos pratęstai garantijai, neatsižvelgiant į įstatymuose numatytas teises defektų atveju ir šių teisių neapribojant. Šių įstatymuose numatytų teisių gynimas yra nemokamas.


1.    Paslaugų teikimo trukmė ir pradžia
1.    Bendrovė „Miele“ suteikia 2 metų garantiją nuo įrenginio pirkimo datos. Įsigijus pratęstą garantiją, bendrovė „Miele“ padengia remonto kainą trejus arba aštuonerius metus iš karto po garantinio laikotarpio. 125 mėnesių pratęsta garantija pratęsia 2 metų garantiją dar 8 metams ir 5 mėnesiams. Galiojimo laikotarpis nurodytas garantijos dokumento pradžioje.
2.    Garantijos dokumentas bus atsiųstas el. paštu.
3.    Dėl įrenginio remonto arba atsarginių dalių suteikimo garantijos sutartis nepratęsiama.


2.    Sąlygos
1.    Įrenginys turi būti įsigytas iš įgaliotojo atstovo (mažmenininko) arba tiesiogiai iš „Miele“ ES šalyje, Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje arba Norvegijoje.
2.    Perkant pratęstą garantiją įrenginys turi būti naudojamas Lietuvoje.
3.    Garantijos dokumentas galioja tik vienam konkrečiam „Miele“ įrenginiui ir nėra perduodamas.
4.    Jei pasikeičia įrenginio savininkas arba jei savininkas persikelia gyventi kitu adresu, būtina informuoti apie tai „Miele“, kad garantijos dokumentas liktų galioti.
5.    Garantijos dokumentas turi būti užregistruotas ir išduotas per įrenginio 2 metų garantijos laikotarpį. 
6.    Paslaugos pagal  pratęstos garantijos sutartį gali būti teikiamos tik ES, Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje ir Norvegijoje.
7.    Paslaugos pagal  pratęstos garantijos sutartį gali būti teikiamos tik „Miele“ klientų aptarnavimo tarnybos arba „Miele“ įgalioto paslaugų teikėjo. 
8.    Su „Miele“ klientų aptarnavimo tarnyba galima susisiekti adresu: www.miele.lt/service
9.    Jeigu „Miele“ reikalauja, turi būti pateikiamas pirkimo kvitas ir garantijos dokumentas.
10.    Įrenginys, kuriam suteikiama pratęsta garantija, gali būti naudojamas tik nekomerciniais tikslais.
11.    Jeigu pirkėjas neturi teisės reikšti garantinės pretenzijos pagal pratęstą garantiją, suteiktų remonto ir kitų paslaugų (pvz., įrenginio patikros) kaina skaičiuojama pagal kainoraštyje nurodytus įkainius.
12.    Pratęsta garantija nesuteikiama kavos aparatams, indaplovėms „ProfiLine“, įrenginiams „Little Giants“ ir „Miele Professional“. Šiems įrenginiams taikomi specialūs pasiūlymai.


3.    Garantijos aprėptis
1.    Įrenginio defektai pašalinami nemokamai per pagrįstą laikotarpį arba remontuojant, arba pakeičiant defektines dalis. Visas kelionės išlaidas, iškvietimo mokesčius, su darbu ir atsarginėmis dalimis susijusias išlaidas apmokės „Miele“ (pardavimo padalinys šalyje). Keičiamos dalys arba prietaisai tampa „Miele“ (pardavimo padalinio  šalyje) nuosavybe.
2.    Jeigu ekonominiu požiūriu įrenginio neverta remontuoti arba jeigu remontas neįmanomas, pirkėjui suteikiamas identiškas arba lygiavertis naujas įrenginys. Įrenginį pakeitus, ryšys (sujungiamumas) su kitais įrenginiais ir esama buitine sistema negali būti garantuojamas. Arba, jei pageidaujama, gali būti kompensuojama atitinkama dabartinė įrenginio rinkos vertė. Jeigu „Miele“ kompensuoja dabartinę įrenginio rinkos vertę, garantijos dokumentas nustoja galioti. Jeigu įrenginys pakeičiamas, likęs garantijos laikotarpis, nurodytas dokumente, perkeliamas ir taikomas naujajam įrenginiui.
3.    Pratęsta garantija nesuteikia pagrindo jokioms kitoms pretenzijoms, kurios galėtų būti teikiamos „Miele“ (pardavimo padaliniui šalyje), išskyrus tokius atvejus kaip „Miele“ įgaliotojo techninių paslaugų teikėjo (pardavimo  padalinio šalyje) aplaidumas arba neatsakingumas, kurio rezultatas yra mirtinas sužalojimas, fizinis sužeidimas arba žala sveikatai.
4.    Eksploatacinių medžiagų ir priedų tiekimas pagal šią sutartį nenumatytas.
5.    Pratęsta garantija neapima įsigyto įrenginio draudimo. Jeigu reikalingas draudimas, klientas pats gali sudaryti draudimo sutartį.


4.    Išlygos
Pratęsta garantija neapima remonto išlaidų padengimo, jeigu gedimas atsiranda dėl tokių priežasčių:
1.    Netinkamas įrengimas, pvz., taikomų saugos reikalavimų ir rašytinių naudojimo bei įrengimo nurodymų nesilaikymas
2.    Netinkamas naudojimas (eksploatavimas), pvz., netinkamų skalbiklių arba cheminių medžiagų naudojimas, taip pat žala, kurią daro patekę skysčiai, statybinės dulkės arba dažai
3.    Įrenginys įsigytas kitoje ES valstybėje narėje, Jungtinėje Karalystėje, Šveicarijoje arba Norvegijoje ir yra netinkamas naudoti arba taikomi naudojimo apribojimai dėl kitokių techninių specifikacijų
4.    Išoriniai veiksniai, tokie kaip žala, padaryta transportuojant, smūgiai ir sutrenkimai, nepalankios aplinkos sąlygos arba gamtos reiškiniai
5.    Remontas arba pakeitimai, padaryti ne „Miele“ išmokytų ir įgaliotų paslaugų teikėjų
6.    Žala dėl nestandartinių priedų arba kitų, ne originalių „Miele“ detalių ar „Miele“ neStiklo dūžis ir lempučių patvirtintų priedų  naudojimo
7.    defektai
8.    Elektros įtampos svyravimai, viršijantys gamintojo nurodytus leistinus nuokrypius
9.    Naudojimo instrukcijoje nurodytų valymo ir priežiūros darbų neatlikimas
10.    Su naudojimu susijęs ir natūralus nusidėvėjimas, pvz., mažėjantis akumuliatorių ir komponentų, kurie pagal naudojimo instrukciją turi būti reguliariai keičiami per visą gaminio gyvavimo ciklą, veikimo efektyvumas


5. Duomenų apsauga
Teikdama pirkėjams paslaugas, „Miele“ renka ir apdoroja jų asmens duomenis. Norėdami gauti daugiau informacijos apie savo asmens duomenų tvarkymą, susipažinkite su mūsų privatumo politika interneto svetainėje https://www.miele.lt/namu-ukis/duomenu-apsauga-46.htm


6. Teisė nutraukti sutartį
Jūs turite teisę nutraukti šią sutartį per 14 dienų, nenurodydami nutraukimo priežasties.
Galimo sutarties nutraukimo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo sutarties sudarymo.
Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, turite specialiu pranešimu (pvz., paštu, el. paštu išsiųstu laišku) informuoti SIA „Miele“ Lietuvos filialas  (Konstitucijos pr. 29, Vilnius, LT-08105, Lietuva, 8 8000 1231, info@miele.lt) apie savo  sprendimą atsisakyti šios  sutarties. Jūs galite naudoti pridedamą sutarties atsisakymo formą, bet ši forma neprivaloma.
Kad būtų tenkinamas reikalavimas kreiptis laiku, turite pranešti apie savo sprendimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, kol atsisakymo teisės galiojimas nėra pasibaigęs.


Sutarties nutraukimo pasekmės
Jeigu nutrauksite šią sutartį, grąžinsime jums visas iki tol sumokėtas įmokas per nustatytą laikotarpį, bet kuriuo atveju ne vėliau nei per 14 dienų, skaičiuojant nuo dienos, kurią mes buvome informuoti apie jūsų sprendimą nutraukti sutartį. Jūsų sumokėtas įmokas grąžinsime naudodami tas pačias mokėjimo priemones, kurias jūs naudojote pirminei mokėjimo operacijai, jeigu nenurodysite, jog pageidaujate, kad būtų naudojamos kitos priemonės. Bet kuriuo atveju jums nereikės mokėti jokių mokesčių.
Jeigu jums jau buvo teikiamos paslaugos tuo laikotarpiu, kuriuo galima atsisakyti sutarties, teks sumokėti už šias paslaugas pagal kainoraštyje nurodytus įkainius.


Sutarties atsisakymo forma
(Šią formą naudokite tik jei norite atsisakyti sutarties.)
—    Skirta (pardavimo padalinys šalyje, geografinis adresas, telefonas, faksas, el. pašto adresas)
—    Aš (mes)*pranešu (pranešame)*, kad  nutraukiu (nutraukiame)* savo sutartį, sudarytą dėl toliau nurodomų prekių* / paslaugų*  teikimo.
—    Užsakyta* / gauta*
—    [Prekė arba paslauga] pirkėjo (-ų) pavardė
—    [Prekė arba paslauga] pirkėjo (-ų) adresas
—    [Prekė arba paslauga] pirkėjo (-ų) parašas (tik jei pasirašoma spausdinta forma)
—    Data
* Kas nereikalinga, ištrinti.