DUK
125-ojo jubiliejaus kampanijos informacija
125 savaičių garantijos pratęsimo pasiekiamumas
125 savaičių garantijos pratęsimas “Miele” 125-ojo jubiliejaus proga galioja tik atrinktiems produktams. Daugiau informacijos apie “125 Gala Edition” modelius rasite čia.
Ar 125 savaičių garantijos pratęsimas galioja tik atrinktiems produktams, kurie įsigyti tiesiogiai iš “Miele” arba iš įgalioto pardavimo atstovo. Daugiau informacijos apie “125 Gala Edition” modelius rasite čia.
Visi prietaisai, kurių produkto pavadinimas “125 Gala Edition”, turi teisę į 125 savaičių garantijos pratęsimą. Daugiau informacijos apie “125 Gala Edition” modelius rasite čia.
125 savaičių garantijos pratęsimas yra “Miele” 125-ojo jubiliejaus pasiūlymo dalis. Jį galima įsigyti visu kampanijos laikotarpiu.
125 savaičių garantijos pratęsimas galioja tik atrinktiems produktams, kurie buvo įsigyti kampanijos vykdymo laikotarpiu. Ji netaikoma pirkimams, kurie buvo atlikti prieš prasidedant kampanijai, todėl garantijos suaktyvinimas “Miele” programėlėje** negalimas.
Taikoma viena išimtis: jeigu 2023 m. įsigijote matinės juodos spalvos prietaisą, 125 savaičių papildoma garantija taikoma taip pat ir tuo atveju, kai pirkimo data yra prieš kampanijos pradžios datą.
Garantijos pratęsimo suaktyvinimas
Jeigu “Miele” programėlėje* pasirodęs automatinis raginimas aktyvinti garantijos pratęsimą buvo atmestas, garantiją galima aktyvinti garantijos apžvalgos puslapyje. Kad atvertumėte garantijos apžvalgos puslapį, palieskite mygtuką “Profilis”. Jeigu prietaisui taikoma 125 savaičių garantija, ją galima suaktyvinti čia.
Deja, bet 125 metų garantijos pratęsimo negalima suaktyvinti “Miele” tinklalapyje. Garantiją turite suaktyvinti “Miele” programėlėje*.
Garantiją reikia suaktyvinti “Miele” programėlėje* per 30 dienų nuo prietaiso įsigijimo. Visu kampanijos laikotarpiu aktyvinimas galimas “Miele” programėlėje*.
Jeigu prietaisas pristatomas pasibaigus kampanijai, tokiu atveju kreipkitės į Contact Center, kur jums bus suteikta pagalba.
Kad prietaisas būtų sėkmingai prijungtas prie “Miele” programėlės*, būsite paprašyti įvesti prietaiso pirkimo datą ir serijos numerį. Daugeliu atvejų “Miele” programėlė* proceso metu gali automatiškai atpažinti serijos numerį. Jeigu numerį turite įvesti ranka, sekite programėlėje rodomas instrukcijas arba pasinaudokite specifikacijų lentelės paieškos funkcija, kuri padės rasti prietaiso serijos numerį.
Suaktyvinus garantiją, prietaiso būsena iš karto pakeičiama “Miele” programėlėje* ir rodoma pratęsta garantija. Elektroniniu paštu jums taip pat bus išsiųstas sertifikatas su jūsų prietaiso ir garantijos duomenimis.
Porinimas arba prietaiso registracija “Miele” programėlėje*
Pirmiausia iš “App Store” arba “Google Play Store” atsisiųskite “Miele” programėlę*. Atidarykite programėlę ir sekite nurodymus, kurie padės pridėti savo prietaisą. Pažingsninę porinimo proceso instrukciją galite peržiūrėti mūsų porinimo vaizdo įrašuose.
Minimalūs reikalavimai nurodyti “App Store” arba “Google Play Store”. Daugiau informacijos apie sistemos reikalavimus ieškokite mūsų tinklalapyje.
“Miele” programėlė* automatiškai atpažįsta prietaisus, kuriems taikoma 125 savaičių garantijos pratęsimas. 125 garantijos suaktyvinimas – tai labai greitas ir paprastas procesas. Po suaktyvinimo bet kada galėsite peržiūrėti savo prietaiso garantijos būklę.
Kad suaktyvintumėte savo 125 savaičių garantijos pratęsimą, pirmiausia atsisiųskite “Miele” programėlę* ir užregistruokite savo dulkių siurblį / KWT 7112 iG obsw / matt “125 Gala Edition”. Paskui būsite automatiškai paraginti suaktyvinti savo 125 savaičių garantijos pratęsimą.
Jeigu kyla ryšio problemų, 125 savaičių garantijos pratęsimą galite suaktyvinti savo prietaisą užregistravę “Miele” programėlėje*. Po registracijos automatiškai pasirodys užklausa, ar norėtumėte suaktyvinti savo 125 savaičių garantijos pratęsimą.
Savo serijos numerį galite nesunkiai surasti pasinaudoję specifikacijų lentelės paieškos funkcija. Be serijos numerio, deja, negalėsite suaktyvinti savo prietaiso garantijos. Tokiu atveju susisiekite su mūsų Contact Center Team, kuri suteiks pagalbą.
Remonto paslaugos
Papildoma garantija įsigalioja iš karto pasibaigus “Miele” 2 metų garantijos laikotarpiui ir pratęsia ją dar 125 savaitėmis. Bendras garantijos laikotarpis siekia 4 metus ir beveik 5 mėnesius.
Taip. Savo papildomą 125 savaičių garantijos pratęsimą už vienkartinį mokestį galite pratęsti iki iš viso 10 metų. Susisiekite su mūsų “Miele Contact Center”.
Svarbiausi garantijos pratęsimo privalumai yra:
- Maksimalus saugumas: visu pratęstos garantijos laikotarpiu netaikomi mokesčiai už gedimų remontą, išskyrus atvejus, jei gedimai padaryti sąmoningai arba dėl aplaidumo. Garantijos pratęsimas apima visas darbo ir kelionės, taip pat atsarginių dalių išlaidas.
- Naujas prietaisas: jeigu mes negalime suremontuoti jūsų prietaiso, pasiūlysime jums naują.
- Patikimai ir greitai: remonto atveju mūsų aukštos kokybės technikai suteikia greitą ir patikimą pagalbą.
Garantijos pratęsimas apima visas remonto išlaidas, taip pat visas darbo ir atsarginių dalių tiekimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai gedimai buvo padaryti sąmoningai arba dėl didelio aplaidumo. Galioja Sutarties sąlygos.
Garantijos pratęsimas neapima:
– Gedimų, atsiradusių dėl netinkamo įrengimo
– Pažeidimų, atsiradusių ne dėl “Miele” arba įgalioto “Miele” techninės priežiūros partnerio veiksmų.
– Eksploatacinių medžiagų / priedų, pvz., valymo priemonių, aktyvintosios anglies filtrų, vandens filtrų.
– Gedimų, kurių atsiradimo priežastis nesusijusi su prietaisu (išoriniai veiksniai, pvz., transportavimo, smūgio arba kritimo pažeidimai arba gamtos reiškiniai).
– Netinkamo naudojimo arba valdymo, pvz., netinkamų valymo priemonių arba cheminių medžiagų naudojimas, taip pat pažeidimų dėl susikaupusių skysčių, statybinių dulkių arba dažų.
– Su naudojimu susijusio ir natūralaus dėvėjimosi, kaip, pvz., mažėjančio akumuliatoriaus baterijų konstrukcinių dalių atsparumo, kuriuos, kaip nurodyta naudojimo instrukcijoje, reikia reguliariai keisti visu eksploatavimo laikotarpiu.
Daugiau informacijos rasite Garantijos pratęsimo sąlygose.
125 savaičių garantijos pratęsimo negalima perkelti kitiems prietaisams. Pasikeitus prietaiso savininkui, garantijos pratęsimas gali būti perduotas naujam savininkui. Susisiekite su “Miele”, jeigu norite patvirtinti naują savininką.
125 savaičių garantijos pratęsimas lieka galioti, jeigu prietaisas įsigytas ES narės šalyje, Didžiojoje Britanijoje, Norvegijoje arba Šveicarijoje ir ten yra. Norėdami patikrinti galiojimą kitose rinkose, peržiūrėkite šalyje galiojančias garantijos pratęsimo sutarties sąlygas.
“Miele” labai stengiasi pasiūlyti greitą remonto paslaugą gedimo atveju. Kaip nurodyta garantijos pratęsimo sąlygose, “Miele” klientų aptarnavimo skyrius arba įgaliotas techninės priežiūros partneris suteikia skubią pagalbą. Galioja bendrosios Prekybos sąlygos.
“Miele” neprisiima išlaidų už remonto darbus, kuriuos atliko ne “Miele” įgalioti techninės priežiūros darbuotojai.
Jeigu prietaisą remontuoti neekonomiška arba to padaryti neįmanoma, suteiksime jums identišką arba lygiavertį naują prietaisą.
Naudojant pakaitinį prietaisą, gali nepavykti užtikrinti ryšio (sujungimas į tinklą) su kitais prietaisais ir esama namų sistema. Jeigu prietaisas pakeičiamas, sutartyje numatyta likusi garantijos trukmė perkeliama kitam prietaisui.
Pageidaujant taip pat gali būti kompensuojama nustatytoji esama prietaiso vertė. Jeigu prietaiso vertė yra kompensuojama, garantijos pratęsimas nustoja galioti.
Daugiau informacijos rasite Garantijos pratęsimo sutarties sąlygose.
- 1.*Pritaikyta mobiliajam įrenginiui (būtinos naudojimo sąlygos nurodytos “App Store” informacijoje). Papildomas skaitmeninis “Miele & Cie. KG” pasiūlymas. “Miele@home” sistema palaiko visas išmaniąsias programėles. Funkcijų apimtis gali skirtis, atsižvelgiant į modelį ir šalį.