DUK

125-ojo jubiliejaus kampanijos informacija

125 savaičių garantijos pratęsimo pasiekiamumas

Ar 125 savaičių garantijos pratęsimas galioja visiems “Miele” prietaisams?

125 savaičių garantijos pratęsimas “Miele” 125-ojo jubiliejaus proga galioja tik atrinktiems produktams. Daugiau informacijos apie “125 Gala Edition” modelius rasite čia.

Ar 125 savaičių garantijos pratęsimas galioja tik prietaisams, kurie įsigyti tiesiogiai iš “Miele”? Ar ji taip pat taikoma iš įgalioto pardavimo atstovo įsigytiems prietaisams?

Ar 125 savaičių garantijos pratęsimas galioja tik atrinktiems produktams, kurie įsigyti tiesiogiai iš “Miele” arba iš įgalioto pardavimo atstovo. Daugiau informacijos apie “125 Gala Edition” modelius rasite čia.

Kaip galėčiau patikrinti, ar mano prietaisui galioja 125 savaičių garantijos pratęsimas?

Visi prietaisai, kurių produkto pavadinimas “125 Gala Edition”, turi teisę į 125 savaičių garantijos pratęsimą. Daugiau informacijos apie “125 Gala Edition” modelius rasite čia.

Kaip ilgai galima įsigyti 125 savaičių garantijos pratęsimą?

125 savaičių garantijos pratęsimas yra “Miele” 125-ojo jubiliejaus pasiūlymo dalis. Jį galima įsigyti visu kampanijos laikotarpiu.

Savo prietaisą įsigijau dar prieš paskelbimą apie organizuojamą kampaniją, tačiau prietaisas man dar nepristatytas. Ar galiu pasinaudoti 125 savaičių garantijos pratęsimu?

125 savaičių garantijos pratęsimas galioja tik atrinktiems produktams, kurie buvo įsigyti kampanijos vykdymo laikotarpiu. Ji netaikoma pirkimams, kurie buvo atlikti prieš prasidedant kampanijai, todėl garantijos suaktyvinimas “Miele” programėlėje** negalimas.

Taikoma viena išimtis: jeigu 2023 m. įsigijote matinės juodos spalvos prietaisą, 125 savaičių papildoma garantija taikoma taip pat ir tuo atveju, kai pirkimo data yra prieš kampanijos pradžios datą.

Garantijos pratęsimo suaktyvinimas

Kaip savo prietaise galėčiau suaktyvinti 125 savaičių garantijos pratęsimą?

QR kodas

Įsitikinkite, kad jūsų prietaisui taikomas 125 savaičių garantijos pratęsimas. Kad suaktyvintumėte 125 savaičių garantijos pratęsimą, savo prietaisą turite sujungti su “Miele” programėle*. Dulkių siurbliams ir KWT 7112 iG obsw / matt “125 Gala Edition” pakanka užregistruoti prietaisą “Miele” programėlėje*. Nuskaitykite QR kodą ir atsisiųskite “Miele” programėlę* arba “Miele” programėlę* atidarykite. Paskui būsite automatiškai paraginti suaktyvinti savo 125 savaičių garantijos pratęsimą.

Jeigu turiu prietaisą, kuriam taikoma garantija, bet atmečiau arba nepastebėjau raginimo aktyvinti – kaip vis dėlto galėčiau suaktyvinti savo garantiją?

Jeigu “Miele” programėlėje* pasirodęs automatinis raginimas aktyvinti garantijos pratęsimą buvo atmestas, garantiją galima aktyvinti garantijos apžvalgos puslapyje. Kad atvertumėte garantijos apžvalgos puslapį, palieskite mygtuką “Profilis”. Jeigu prietaisui taikoma 125 savaičių garantija, ją galima suaktyvinti čia.

Ar 125 savaičių garantijos pratęsimą galiu suaktyvinti ir internetu?

Deja, bet 125 metų garantijos pratęsimo negalima suaktyvinti “Miele” tinklalapyje. Garantiją turite suaktyvinti “Miele” programėlėje*.

Kada savo prietaise galiu suaktyvinti 125 savaičių garantijos pratęsimą?

Garantiją reikia suaktyvinti “Miele” programėlėje* per 30 dienų nuo prietaiso įsigijimo. Visu kampanijos laikotarpiu aktyvinimas galimas “Miele” programėlėje*.

Jeigu prietaisas pristatomas pasibaigus kampanijai, tokiu atveju kreipkitės į Contact Center, kur jums bus suteikta pagalba.

Kokią informaciją turiu nurodyti, kad galėčiau pasinaudoti 125 savaičių garantijos pratęsimu.

Kad prietaisas būtų sėkmingai prijungtas prie “Miele” programėlės*, būsite paprašyti įvesti prietaiso pirkimo datą ir serijos numerį. Daugeliu atvejų “Miele” programėlė* proceso metu gali automatiškai atpažinti serijos numerį. Jeigu numerį turite įvesti ranka, sekite programėlėje rodomas instrukcijas arba pasinaudokite specifikacijų lentelės paieškos funkcija, kuri padės rasti prietaiso serijos numerį.

Ar man bus siunčiamas patvirtinimas, kad aktyvinimas yra sėkmingas?

Suaktyvinus garantiją, prietaiso būsena iš karto pakeičiama “Miele” programėlėje* ir rodoma pratęsta garantija. Elektroniniu paštu jums taip pat bus išsiųstas sertifikatas su jūsų prietaiso ir garantijos duomenimis.

Porinimas arba prietaiso registracija “Miele” programėlėje*

Kaip galėčiau sujungti savo prietaisą su “Miele” programėle*?

Pirmiausia iš “App Store” arba “Google Play Store” atsisiųskite “Miele” programėlę*. Atidarykite programėlę ir sekite nurodymus, kurie padės pridėti savo prietaisą. Pažingsninę porinimo proceso instrukciją galite peržiūrėti mūsų porinimo vaizdo įrašuose.

Į kokias sistemos sąlygas turėčiau atkreipti dėmesį atsisiųsdamas “Miele” programėlę*?

Minimalūs reikalavimai nurodyti “App Store” arba “Google Play Store”. Daugiau informacijos apie sistemos reikalavimus ieškokite mūsų tinklalapyje.

Kodėl, norėdamas pasinaudoti 125 savaičių garantijos pratęsimu, savo prietaisą turiu prijungti prie “Miele” programėlės?

“Miele” programėlė* automatiškai atpažįsta prietaisus, kuriems taikoma 125 savaičių garantijos pratęsimas. 125 garantijos suaktyvinimas – tai labai greitas ir paprastas procesas. Po suaktyvinimo bet kada galėsite peržiūrėti savo prietaiso garantijos būklę.

Jeigu savo “Miele” dulkių siurblio ir KWT 7112 iG obsw / matt “125 Gala Edition” negaliu sujungti su “Miele” programėle*, kaip tokiu atveju galėčiau suaktyvinti savo garantiją?

Kad suaktyvintumėte savo 125 savaičių garantijos pratęsimą, pirmiausia atsisiųskite “Miele” programėlę* ir užregistruokite savo dulkių siurblį / KWT 7112 iG obsw / matt “125 Gala Edition”. Paskui būsite automatiškai paraginti suaktyvinti savo 125 savaičių garantijos pratęsimą.

Negaliu prijungti savo prietaiso prie “Miele” programėlės*, nes tinklas nerastas. Kaip galėčiau suaktyvinti savo garantiją?

Jeigu kyla ryšio problemų, 125 savaičių garantijos pratęsimą galite suaktyvinti savo prietaisą užregistravę “Miele” programėlėje*. Po registracijos automatiškai pasirodys užklausa, ar norėtumėte suaktyvinti savo 125 savaičių garantijos pratęsimą.

Programėlėje buvau paprašytas įvesti serijos numerį, tačiau negaliu rasti specifikacijų lentelės, kurioje šis numeris yra nurodytas. Kaip prijungti prietaisą prie “Miele” programėlės*, jeigu neturiu serijos numerio?

Savo serijos numerį galite nesunkiai surasti pasinaudoję specifikacijų lentelės paieškos funkcija. Be serijos numerio, deja, negalėsite suaktyvinti savo prietaiso garantijos. Tokiu atveju susisiekite su mūsų Contact Center Team, kuri suteiks pagalbą.

Remonto paslaugos

Koks yra bendras mano “125 Gala Edition” prietaiso garantijos laikotarpis?

Papildoma garantija įsigalioja iš karto pasibaigus “Miele” 2 metų garantijos laikotarpiui ir pratęsia ją dar 125 savaitėmis. Bendras garantijos laikotarpis siekia 4 metus ir beveik 5 mėnesius.

Mano prietaisas turi teisę į papildomą 125 savaičių garantijos pratęsimą. Ar šią garantiją galiu pratęsti ilgesniam laikotarpiui?

Taip. Savo papildomą 125 savaičių garantijos pratęsimą už vienkartinį mokestį galite pratęsti iki iš viso 10 metų. Susisiekite su mūsų “Miele Contact Center”.

Kokie yra pagrindiniai 125 savaičių garantijos pratęsimo privalumai?

Svarbiausi garantijos pratęsimo privalumai yra:

  • Maksimalus saugumas: visu pratęstos garantijos laikotarpiu netaikomi mokesčiai už gedimų remontą, išskyrus atvejus, jei gedimai padaryti sąmoningai arba dėl aplaidumo. Garantijos pratęsimas apima visas darbo ir kelionės, taip pat atsarginių dalių išlaidas.
  • Naujas prietaisas: jeigu mes negalime suremontuoti jūsų prietaiso, pasiūlysime jums naują.
  • Patikimai ir greitai: remonto atveju mūsų aukštos kokybės technikai suteikia greitą ir patikimą pagalbą.
Kokias paslaugas apima garantijos pratęsimas?

Garantijos pratęsimas apima visas remonto išlaidas, taip pat visas darbo ir atsarginių dalių tiekimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai gedimai buvo padaryti sąmoningai arba dėl didelio aplaidumo. Galioja Sutarties sąlygos.

Ko šis garantijos pratęsimas neapima?

Garantijos pratęsimas neapima:

– Gedimų, atsiradusių dėl netinkamo įrengimo
– Pažeidimų, atsiradusių ne dėl “Miele” arba įgalioto “Miele” techninės priežiūros partnerio veiksmų.
– Eksploatacinių medžiagų / priedų, pvz., valymo priemonių, aktyvintosios anglies filtrų, vandens filtrų.
– Gedimų, kurių atsiradimo priežastis nesusijusi su prietaisu (išoriniai veiksniai, pvz., transportavimo, smūgio arba kritimo pažeidimai arba gamtos reiškiniai).
– Netinkamo naudojimo arba valdymo, pvz., netinkamų valymo priemonių arba cheminių medžiagų naudojimas, taip pat pažeidimų dėl susikaupusių skysčių, statybinių dulkių arba dažų.
– Su naudojimu susijusio ir natūralaus dėvėjimosi, kaip, pvz., mažėjančio akumuliatoriaus baterijų konstrukcinių dalių atsparumo, kuriuos, kaip nurodyta naudojimo instrukcijoje, reikia reguliariai keisti visu eksploatavimo laikotarpiu.

Daugiau informacijos rasite Garantijos pratęsimo sąlygose.

Ar savo 125 savaičių garantijos pratęsimą galiu perkelti naujam naudotojui arba naujam prietaisui?

125 savaičių garantijos pratęsimo negalima perkelti kitiems prietaisams. Pasikeitus prietaiso savininkui, garantijos pratęsimas gali būti perduotas naujam savininkui. Susisiekite su “Miele”, jeigu norite patvirtinti naują savininką.

Ar mano 125 savaičių garantijos pratęsimas ir toliau lieka galioti, jeigu savo prietaisą perkelsiu į kitą šalį.

125 savaičių garantijos pratęsimas lieka galioti, jeigu prietaisas įsigytas ES narės šalyje, Didžiojoje Britanijoje, Norvegijoje arba Šveicarijoje ir ten yra. Norėdami patikrinti galiojimą kitose rinkose, peržiūrėkite šalyje galiojančias garantijos pratęsimo sutarties sąlygas.

Ar garantijos pratęsimas apima taip pat ir techninės priežiūros partnerio teikiamas paslaugas?

“Miele” labai stengiasi pasiūlyti greitą remonto paslaugą gedimo atveju. Kaip nurodyta garantijos pratęsimo sąlygose, “Miele” klientų aptarnavimo skyrius arba įgaliotas techninės priežiūros partneris suteikia skubią pagalbą. Galioja bendrosios Prekybos sąlygos.

“Miele” neprisiima išlaidų už remonto darbus, kuriuos atliko ne “Miele” įgalioti techninės priežiūros darbuotojai.

Kas atsitinka, jeigu prietaiso nebegalima suremontuoti?

Jeigu prietaisą remontuoti neekonomiška arba to padaryti neįmanoma, suteiksime jums identišką arba lygiavertį naują prietaisą.

Naudojant pakaitinį prietaisą, gali nepavykti užtikrinti ryšio (sujungimas į tinklą) su kitais prietaisais ir esama namų sistema. Jeigu prietaisas pakeičiamas, sutartyje numatyta likusi garantijos trukmė perkeliama kitam prietaisui.  

Pageidaujant taip pat gali būti kompensuojama nustatytoji esama prietaiso vertė. Jeigu prietaiso vertė yra kompensuojama, garantijos pratęsimas nustoja galioti.  

Daugiau informacijos rasite Garantijos pratęsimo sutarties sąlygose.

Išnašos
  1. 1.
    *Pritaikyta mobiliajam įrenginiui (būtinos naudojimo sąlygos nurodytos “App Store” informacijoje). Papildomas skaitmeninis “Miele & Cie. KG” pasiūlymas. “Miele@home” sistema palaiko visas išmaniąsias programėles. Funkcijų apimtis gali skirtis, atsižvelgiant į modelį ir šalį.