Johanna Ho

Į pasaulį iš Honkongo
Johanna Ho

Jos gyvas, o kartu ir griežtas dizainas išgarsino ją visame pasaulyje: mados kūrėja Johanna Ho.

Jos kaip dizainerės užduotis visad buvo kurti gražius dalykus, su kuriais žmonės jaustųsi gerai. Tačiau dabar Honkonge gimusi dizainerė nori siekti daugiau ir savo kuriama mada skatinti tausoti ir elgtis socialiai atsakingai.

Johannos Ho kūriniai atrodo kaip iš priešingybių pasaulio. Subtili organza, tiulio sluoksniai, klostės ir raukiniai ant grubaus mezgimo ir stiprių medžiagų, smulkūs prancūziški nėriniai ir rankomis nertos detalės ant storos vilnos – laisvai ir rimtai, griežtai ir romantiškai, šiuolaikiškai ir retro, akį rėžiantis ir klasikinis – viskas kartu. Prieštaringų elementų sąjunga demonstruojama ir eskizų spalvose: švelnios gamtos, pastelinės spalvos, mėlyna, juoda ir švytinti neono, visos naudojamos kartu, kaip ir ant 2012 metų rudens–žiemos kolekcijos podiumo, tačiau nesutrikdant visumos harmonijos. Būtent šis lengvų ir sunkių elementų derinimas yra išskirtinis Ho bruožas, taip žavintis tarptautinę publiką.

Reikalingas mados žinias ji įgijo baigusi bakalauro ir magistro studijas garsiajame "Central Saint Martins College of Art and Design" koledže Londone. Jos baigiamoji kolekcija 1997 metais buvo išgirta tuometinio žinomo Londono "Times" mados redaktoriaus Iaino R. Webbo, o pati Ho įvertinta kaip daug žadantis geriausias metų talentas.
Su tokiu užnugariu ji greit įkūrė savo prekės ženklą "Johanna Ho". Jau pati pirmoji "prêt-à-porter" kolekcija Londono mados savaitėje susilaukė didelės sėkmės. Po kiek laiko kolekcijos modeliai jau kabėjo prabangioje amerikietiškoje "Barneys New York" parduotuvėje. Kitos kolekcijos buvo parduotos 30 tarptautinių pirmaujančių mados namų ir universalinėms parduotuvėms visame pasaulyje, tarp jų "Via Bus Stop" Japonijoje, "Myer" Australijoje, "Browns & Harrods" Londone ir Lane Crawford Honkonge. Taip pat prisidėjo prie išskirtinės kolekcijos "Barneys New York" Japonijoje ir žymiojo Tokijo parduotuvių Ginzos kvartalo. Dinamiški ir darbingi mažutės kūrėjos metai.

Besilaukdama antrojo vaiko, ji nusprendžia kiek atsitraukti ir daugiau džiaugtis gyvenimu nei dirbti. Tokia ramybės pertraukėlė leido jai iš naujo apsvarstyti jos ženklo kryptį. Taigi šis tas pasikeitė: tapimas mama ir meilė savo vaikams atskleidė naują poreikį. Norą ateinančioms kartoms palikti kažką gero, gyventi ekologiškai ir socialiai atsakingai ir tokį patį sąmoningumą skleisti tarp klientų. Nuo to laiko jos didžiausias troškimas yra savo kuriamą madą žingsnis po žingsnio daryti ekologiškesne, renkantis naudojamas medžiagas ir keičiant patį gamybos procesą.
Šio tikslo siekia ir "Miele". Todėl šis visame pasaulyje populiarus šeimos verslas 2011 metų vasarą parėmė "Forever Redressed Exhibition" parodą prabangioje "Harvey Nichols" parduotuvėje Honkonge. Būdama viena iš šešių garsių kinų dizainerių, Johanna Ho sukūrė modelius, kurie buvo pagaminti tik iš dėvėtų rūbų. Taip pat ir 2012 metais abu mados ekspertai tęsė savo sėkmingą bendradarbiavimą. Temai "The Secret of Beauty" Ho specialiai "Miele" sukūrė 300 skarelių, kurias, žinoma, galima skalbti su "Miele" prietaisais.

Kad ji gerai jaučiasi ne tik už scenos, bet ir ryškioje prožektorių šviesoje, žavioji honkongietė įrodė 2010 metais. Būdama "Fashion World Talent Awards" (amerikietiško madų šou "Project Runway" su Heidi Klum kinų versija) komisijos narė, ji užkariavo žiūrovų ir kandidačių širdis. Tačiau ne tik ji, bet ir kitos Azijos žvaigždės ir menininkės, kaip Faye Wong arba Miriam Yeung, dideliems renginiams pasitiki ir renkasi Ho kurtus rūbus. O jeigu planuojate kelionę į Kiniją, turite galimybę įsigyti dizainerės kurtų drabužių: 2012 metais gegužės mėnesį Woodhouse Tsim Sha Tsui buvo atidaryta pirmoji Johanna Ho parduotuvė Honkonge.

Savo darbų nuotraukas, naujausius pasiekimus ir įkvėpimus iš kelionių ir renginių Johanna Ho nuolatos kelia į savo tinklaraštį:
https://www.johannaho.com/blogs/blogs

www.johannaho.com

Tekstas: Kim Leclaire